Euch gibts noch?!

• Snake und skank, hmm fast die gleiche Bedeutung 😂

In der hood nennt man mich amok aka mr yellow teeth dude aka pineapple the fruit dude

Ließ meinen Text nochmals, warst du angesprochen oder oetti? :kappa::kappa::kappa::kappa::ape::ape::ape::ape::ape::ape::ape:

"All I insist on, and nothing else is that you should show the whole world that you are not afraid. Be silent, if you choose; but when it is necessary, speak- and speak in such a way that people will remember it." - Wolfgang Amadeus Mozart

He who fights with monsters might take care lest he thereby become a monster and if you gaze for long into an abyss, the abyss gazes also into you..

אָמוֹק

• Meinst du mich?

• Er meint Amok

edit: abonnier chubby movies

meinte er skank snake oder mich

"All I insist on, and nothing else is that you should show the whole world that you are not afraid. Be silent, if you choose; but when it is necessary, speak- and speak in such a way that people will remember it." - Wolfgang Amadeus Mozart

He who fights with monsters might take care lest he thereby become a monster and if you gaze for long into an abyss, the abyss gazes also into you..

אָמוֹק

• Stimmt der Bedankomat und deine ganzen anderen Piss-"Ideen" waren ja alle so ausgeklügelt und kompliziert, warte stimmt ja gar nicht das sind ja alles Standards gewesen sry mb m8

wenn du schon was in den raum wirfst, solltest du wenigstens irgendjemanden darauf direkt ansprechen lalalalalalasdfhklasdfhklasdghkldshkldgshkl hahaah :kappa:

אָמוֹק